Skönt att ha det gjort!

Tog en tripp till huvudstaden igår med Alice. Vi fick bo hos hennes übersnälla faster, känd i Nyköping som den coola fastern. Kom dit igår kväll och sov där tills idag. Dagen D. I morse tog vi oss till Hallonbergen där vi skulle skriva TOEFL, ett engelskaprov. Vi irrade runt rätt mycket, men till sist kom vi rätt. Fem timmar senare var vi klara och stressade arslet av oss för att hinna med tåget hem igen. Då hade vi hunnit med både läsförståelse, hörförståelse, en muntlig del och en skriftlig del. Som tur var var allt på dator så min hand var inte något större problem (förutom att gipset slog i space hela tiden så det blev mellanslagg mitt i orden...).
Väl hemma har Fanny städat bort julen och gjort jättefint. Jag har aldrig förstått folk som tycker om när julen "åker ut", jag menar jul är ju det bästa som finns! Men jag måste faktiskt erkänna att det känns fräscht och fint nu när tomtar och ljusstakar försvunnit.
Nu ska vi iväg på "halv åtta hos mig" hos Cajsa, Lisa och Johanna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...