Förbannad tjej här ja


TRE JÄVLA MÅNADER. Stukning... I helvete heller! Båtbenet var av. Efter vanlig röntgen och därefter magnetröntgen blev jag skickad till akuten. Det lilla båtbenet hade en fraktur, och tydligen är det väldigt viktigt att det läker som det ska. Läkningsprocessen är lång. Så nu är jag gipsad och det lär jag vara i upp till tre månader. Jamen hejdå pers det närmsta halvåret. Ska tillbaka om sex veckor och röntga igen. Jag fattar inte att de missade frakturen sist! Annars hade jag redan haft en månad avklarad Men nu sitter jag här och får gipspulver på tangentbordet...

1 kommentar:

  1. Samma sak hände mig. Fick gipset en månad sent efter magnetröntgen. Hur bröt du?

    SvaraRadera

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...