Jamen det var ju genomtänkt!

Jag skulle gå och lägga mig tidigt tänkte jag. Sedan drack jag och Fanny tre koppar te vid halv tio, och där sprack den planen. Men gott var det! Först blev det chai-te med skummad mjölk i ett försök att göra chai-latte. Därefter blev det persika/mango/karamell/grädde-te. Sååååååå gott! För att lyxa till det hela ännu mer åt vi bär till. Nu har vi en styck speedad och kissnödig Erika här med nymålade naglar (man får ju passa på när man varken kan simma eller sova!), men hon är rätt nöjd ändå.
En anledning till att jag är rätt nöjd är att jag idag upptäckte att jag är KUNG på att fickparkera. Eller ja, parkera över huvud taget. På riktigt, det gick hur bra som helst! Inte långt kvar till körkort nurrå! Nu ska jag göra ett seriöst försök att sova. Godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...