I believe I can fly

Alice och jag på tunnelbanan. Ser ett gäng som ser ut som ett filmteam. Coolt tänker vi och sätter oss i närheten av dem och självklart tjuvlyssnade vi på dem. Det var ett gäng i åldern 10 till 18 år och det visade sig att de inte alls var ett filmteam. Det vi hade trott var kameror var i själva verket kikare. Vi satt mitt i ett helt kompani av fågelskådare...

Jag var jättefacinerad av deras konversation! Jag menar hur många 15-åringar kan allt om fåglar och ger sig ut för att studera dem en lördagmorgon?? En av dem hade till och med åkt ända till Dalarna för att se en fågel. Tur vi alla är olika haha ;)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...