Bästa dagen på länge! :D


Jag visste redan när jag vaknade att det här skulle bli en bra dag. Jag hade haft en underbart rolig dröm, som i grund och botten gick ut på att jag skulle cykla tre-hjuling till Malmö för att hälsa på farfar. Någon har uppenbarligen cyklat för mycket de senaste dagarna... Eftersom jag inte hittade till Malmö skulle mamma och pappa lämna en skål med räkor vid motorvägen. Logiken flödar.
Det första jag ser när jag kollar genom telefonen är ett väldigt glädjande mail, och min morgon var gjord. Men dagens absolut största höjdpunkt är att jag har bytt gips. Min hand har gjort ont sedan fotbollen (...) så det var dags. Vilken skillnad på att få gips på ortopeden mot att få det på akuten! Det räckte med att jag sa att jag var simmare så fick jag ett plastgips. Detta innebär att jag kan skippa Ica-påsen när jag duschar men framför allt att jag kan simma igen!!! TILLBAKA I BASSÄNGEN. SIMMA BEN. SIMTRÄNA PÅ LÄGRET I USA. LYCKA. Har lagt in tre simpass i veckan, och jag är så glad. Jag vet inte vart jag ska ta vägen för jag är så glad :D
Denna superbra dag fortsatte. Nästa höjdpunkt blev en baldate till studentbalen. Det kommer bli riktigt bra, och hur kul som helst! Lite gott te och matlagning på det, med Fanny och Ludde blev pricken över i:et. Allt tjockt folk på det här stället hade nämligen ätit upp all mat så när vi, hungriga efter träningen, skulle käka var allt slut. Kungar, som vi är i köket, slängde vi (Ludde) ihop en jätteomelett. Det resulterade i en förstörd stekspade och mat i hela köket. Men mätta blev vi och kul hade vi. Helena kommer dock inte vara glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...