Sagan om ringen-maraton!


Det var skönt att simma i eftermiddags. Känns rätt tungt att min hand fortfarande inte är bra, så Jens tyckte att jag borde kolla upp den igen... Efter träningen drog jag till Ludde och åt rester från nyår, sedan påbörjade vi vårt Sagan om ringen-maraton. Egentligen skulle vi haft det igår, men vissa förändringar i våra nyårsplaner plus att vi var rätt slitna allihop gjorde att vi ställde in det. Men nu har vi börjat! Såg första och lite av andra, hehe. Efter ett tag kom Albin också och han hade med sig piggelin. Bra kväll det hära!
Självklart var Hugo med, kung som han är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...