Jag närmar mig!

Vissa dagar går allt emot en. Idag var en sådan dag. Inget har fungerat och jag har varit trött och bitter. Men man tar sig genom även sådana dagar! Det bästa med just denna bittra onsdag var att vi fick kålpudding till middag. Det är så gott! Som ett något yngre barn än vad jag är nu, tyckte jag varken om pizza, glass, kanelbullar eller McDonalds som alla andra barn, däremot gillade jag kålpudding. Och det sitter minsann i! Tack vare att ingen annan gillade middagen blev det matlåda till mig! :D
Hela kvällen tillbringade jag på Albertssons trafikskola. Riskettan - CHECK! Det tar sig, nu är jag ett steg närmre körkort. Jag var förvarnad om att det skulle vara brutalt tråkigt (tre och en halv timme som går ut på att man ska lära sig att inte dricka alkohol och köra...), men det var faktiskt roligare än jag trodde! Fick bland annat gå runt koner med "fylleglasögon" på sig. Brillorna motsvarade 0,7 promille. Så det kändes lite värt att vara där i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...