Samma hall, ny sport

Igår blev det ingen skola, istället blev det ortopeden. Nu är jag inne på gips nummer tre... Fick höra något om att de inte har resurser att byta gips på mig en gång i veckan, men vad ska jag göra, det håller ju inte?! Jag försöker faktiskt att vara försiktig. Eftermiddagen igår tillbringades på ett mysigt fik i stan med Anna oc Fanny.

I morse blev det till att gå upp tidigt. Anna hämtade mig klockan sex så åkte vi till Stockholm för att skriva prov. Slut i huvudet knallade jag genom stan sedan med världens flin (var jätteglad av någon anledning, måste sett rätt rolig ut...) till centralen och åkte hem. Eftermiddagen och kvällen har varvats med Gästabudsbollen (fotboll) och alla möjliga filmer med kompisar. Det är inte ofta det är golv på isen på Rosvalla. Riktigt trevlig kväll!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...