Man blir ju imponerad!

Sov jättedåligt i natt så jag har varit rätt sliten idag. Men jag har genomfört två bra simpass ändå. I morse var det väldigt mycket teknik, jag simmade nästan på ett helt nytt sätt. Det var bra för nu har jag fått saker att jobba med när jag ändå inte kan simma snabbt. På eftermiddagen var passet väldigt annorlunda, med en massa tävlingar och sånt. Det kändes bra och passen var roliga tyckte jag.
Mellan träningarna var jag på stan med Filippa. Känns som en evighet sedan sist vi sågs! Det blev en mysig fika med massor med snack, hehe. Nu sitter jag och kollar på OS-krönika, herre gud vad man ryser! Oj vad imponerad jag blir av vissa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...