Jorrå jag klarar mig

Köttigt cykel-och-bål-morgon-pass. Check. Cykla till skolan för första gången med gips. Check. Långt pass fotboll. Check.
Det var en bra dag igår. Jag är glad att jag hoppade på idrottslektionerna i skolan för det var riktigt roligt. Så länge jag har grejer att fylla dagen med så klarar jag mig hyfsat från att tänka på annat än att jag inte kan simma. Jag uppskattar verkligen allas omtanke och hjälpsamhet, men allt medlidande börjar bli lite för mycket. Det är svårt att låta bli att tycka synd om sig själv om alla andra envisas med att tyck synd om en.
Det snöar apmycket ute, så idag får cykeln stå igen. Jag hatar att inte cykla, men det känns onödigt riskabelt att cykla med bara en hand i sådant här väder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...