Allting går heter det ju!

Idrotten i skolan har blivit veckans höjdpunkt. Det är riktigt kul att vara med. Jag blev dock lite kluven när jag och mitt handikapp knallade in i idrottshallen och upptäckte att det var volleyboll. Men inte ens då vände jag och gav upp. Under uppvärmningen var jag bollkalle då jag inte kunde vara med och träna på att lägga upp bollar och liknande och när det sedan skulle bli matcher tänkte jag att då blir det till att sitta och heja. Men icke! Gänget jag varit bollkalle åt var dock en man kort, och de tyckte att jag lika gärna kunde vara med. Jag är banne mig kung på enarmsvolley! Självklart lät jag de andra ta de flesta bollar men jag tog en del själv med vänstern. Servade till och med, men efter ett försök på det lät jag de andra ta över hehe. Vi förlorade inte en enda match :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...