Äntligen klar!

Var ledig igår igen. Chill liv man har här i skolan! Så jag började dagen med en tripp till ortopeden och bytte gips. Igen. Sedan blev det träning. På kvällen hade vi funderat på att gå på hockey men i stället bjöd vi hem hockeyfolket till oss när matchen var slut. Lite synd vi inte såg denna match för nu blev det vinst, och det ordentligt! 7-1 till Gnesta.

Anyway. Jag och Fanny gick och storhandlade och sedan blev det tacos-fix! Det blev en kanonmysig kväll med fullt med folk i köket hehe. Därefter kollade alla på mitt projekt som jag jobbat stenhårt med i ett par veckor nu, och som äntligen blev klart igår! Faktiskt riktigt nöjd :) Lite björnbröder på det så var fredagen gjord!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...