Dags att byta!

Det blev ett köttigt cykelpass idag med. Plus bål. Vi har bedrövligt mycket snö nu så att bara gå kan nästan räknas som träning. Livet flyter på, jag har hittat fler kläder som jag får över armen, och jag har anordnat med ett snöre i duschen att hänga armen i nr jag duschar. Annars är det lite svårt att duscha utan att armen blir blöt haha. Mitt gips är inte så fint längre. Har haft det i en vecka och det ser ut och luktar som andras gör efter två, tre veckor. Men vad står man inte ut med för att kunna träna?! Dessutom är det lite sönder, så ska in och byta det imorgon.

Ica-påse löser allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...