Terminens första prov!

Alla börjar skolan imorgon utom jag. Missade svenska nationella i höstas så jag var tvungen att göra det idag. Underbart! Gå upp klockan sju och cykla till skolan, det var ju knappt så man hittade haha... Temat på provet var värderingar. Man fick välja mellan olika ämnen och jag valde att skriva om klädval. Hur ens utseende påverkar andra och hur man bör klä sig i vissa sammanhang. Jag är inte jättenöjd, men det gick nog hyfsat. Det fick ta fem timmar men efter två timmar var jag klar. Då hade jag dock inte renskrivit, men det orkade min skadade han inte. Så jag hoppas det blir godkänt ändå!
Ska till vårdcentralen i eftermiddag och se om jag kan kolla upp min hand igen. Nu har det liksom gått fyra veckor och det är fortfarande inte så bra. Vet dock inte vad de ska göra åt saken, men jag kan inte bara gå och vänta längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...