Black Friday

Jag har det kanonbra här hos Jess familj, men jag får så fruktansvärt mycket mat. Är konstant mätt och har säkert gått upp flera kg.
Igår var det thanksgiving och jag och Jess började dagen med att gymma. Sedan blev det en hel del tittande på fotboll (som en riktig amerikan haha!) och tillsist middag. Åååhh vad gott det var! Massor med kalkon och potatismos. Vi åt även lamm och sallad. Tyvärr ingen stuffing men jag blev mätt ändå.
Idag är det Black Friday. Vi var inte så hetsiga som många andra som köade till affärerna redan vid midnatt. Vi väntade till efter vi hade tränat och ätit frukost på IHOP. Sedan blev det massor med shopping!!! Det blev även två nya hål i öronen och mexicansk middag med Jess kompisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...