Break

Nu är campus öde igen. Alla har åkt hem för thanksgiving utom vi och basketspelarna. Vi har en träning imorgon bitti och sedan blir även vi frigivna.
Igår kväll simmade vi bara en timme och sedan hade jag i princip inget alls att göra. Det slutade med att jag kollade på King Arthur och den filmen är sååå lång... Men måste se den för ett skolprojekt. Sedan hängde jag lite med Luis. Inte lätt när man inte har nåt plugg haha!
Mitt alarm ringde tjugo över tio imorse men det tog lite för lång tid att gå upp och byta om. Stressade som en galning och halvsprang i regnet till min första lektion. Kommer dit fem minuter försent och alla lämnar redan klassrummet. Så det var bara att knalla tillbaka i regnet. Åt brunch från the Dike för försra gången medan jaf skypade med mamma. Sedan hade jag bara en till lektion.
Träningen var på en och en halv timme och därefter tog Kirk hela laget till CiCi's för att äta middag (cafe är stängt). CiCi's är pizzabuffé men de har även pasta och sallad. Första och sista gången jag testar mac and cheesepizza. Mätta och belåtna blev det en tur till Walmart och nu är det läggdags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...