Skulle publicerats igår...

Jag hade fel, fick inte alls eftermiddagen fri. Jag blev satt i ett av 4×200-lagen på tredjesträckan. Det gick betydligt bättre än imorse men ingen av oss fick någon feedback. Vår tränare var tydligen inte på humör längre, eftersom vi inte raceade tillräckligt bra. Han var dock hyfsat nöjd efter finalerna.
Precis innan min uppvärmning för lagkappen började YMCA spelas och hela, jag skojar inte, simhallen började dansa. Killarna var upp på alla startpallar och gick all in. Tror det var allt skrattande som fick mig att simma bättre haha.
På vägen hem fick Bailey, av någon anledning, för sig att vi behövde värme, så vi satt i en kvart i 40 grader innan han äntligen skruvade ner. Måt slutet var det ganska naket i vanen, åtminstone bland killarna. Förutom Roman då, som satt i hood och mössa... Ryssar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...