Sista dagen!

Började dagen med milen (alltså den amerikanska milen på 1650, och inte 10km...) och jag var nöjd. Simmade snabbare än sist och jag försökte verkligen racea och gå ut snabbt. Men nope, jag var inte tillräckligt aggressiv i början. Vet ärligt talat inte hur jag ska simma för att vår tränare ska bli nöjd!!! Min plan nu är att alltid simma aggressivt på träningarna och verkligen träna på att tömma alla mina krafter, så får vi se hur det går.
En timme senare hade jag 200 fjäril och jag är SÅ besviken på mig. Kirk behövde inte ens säga nåt, jag visste att jag kunde gjort mycket snabbare och bättre. Detta var nog första gången någonsin som jag inte var slut efter ett 200fj-lopp. Det enda positiva var att jag trots det simmade på samma tid som sist, vilket betyder att jag har mycket mer att ge!
Nu ligger vi samlade i ett konferensrum på ett hotell och vilar inför finalerna. Myyyys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...