Schema

Writing tutorn hade högläsning igår och både hon och alla runt omkring skrattade sig igenom hela min uppsats om första-daten-aktiviteter. Antar att det är ett bra betyg... Är dock tveksam till om vår 75-åriga lärare har samma humor. Den är i vilket fall som helst rättad och inlämnad.
Jag hade strukturerat min vecka så bra, precis som Jens lärt mig med tidsschema och allt. Så blir det måndag och lärarna slänger in ännu fler prov och uppgifter. Känns som att jag inte kommer kunna andas förrän fredag eftermiddag... Har dock planerat in killarnas basketmatch på onsdag (Jens tyckte även att man måste ha något utrymme för mental återhämtning). Det är första hemmamatchen för säsongen och det ska bli jättespännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...