Toppning

Sista morgonträningen innan SCAD avklarad! Vi ska lyfta imorgon också men det kan vi göra närsom, och eftersom min första lektion är klockan 11 så räknas inte det som morgon.
Det har varit en ganska händelselös dag. Jag hade lektioner som vanligt och sedan gick jag till biblioteket för att vår datornisse skulle hjälpa mig med min dator. Jag hittade inte honom men istället hittade jag Bene (golf) och han löste problemet! Bene är en cool kille. Han har laddat ner en app för att lära sig svenska, och han går verkligen in för det haha!
Nu ska jag gå och lägga mig och njuta av två och en halv timmes extra sömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...