Extra large pizza

Man var ju inte lite sliten igår. Gym och simning på morgonen och ännu mer simning på eftermiddagen. Av någon anledning var inte Kirk där igår, och tur det för annars hade vi nog blivit utsparkade allihopa... Idag vaknade jag och hade brutal träningsvärk i axlar, nacke och rygg. Hej frivändningar! Har inte kunnat ha mina axlar normalt hängande på hela dagen för det har gjort för ont haha. Båda passen idag var tunga och smärtsamma. Men som tur är gäller det de flesta av oss. Det var en intensiv och slitsam tävling i onsdags så det känns.
Har dock varit en lugn och stillsam kväll med Vika, Lucas och tennisspelare. Vi kollade på film och råkade beställa en svindyr pizza (37 dollar...). Man kunde välja vad man ville ha på så det blev barbecuesås och ananas och 5 olika sorters kött och lite annat haha. Jag hade dock redan ätit så de andra fick klara pizzan själva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...