Kung på att hålla värmen!

Bara för att jag är från Sverige innebär inte det att jag är extremt köldtålig. Däremot vet jag hur man klär sig för att inte frysa. Jag har alltid varit en av de första med att ta fram mössan och det är jag här med! Mitt på dagen behövs den inte men på förmiddagen och kvällarna då är det kallt. I morse var det ungefär fem grader, så jag blev extra glad när jag fick mail om att jag hade ett paket att hämta på posten för det innehöll nämligen superhärliga tumvantar. Hade beställt nya simglasögon också.
Träningen i morse var recovery, både i gymmet och i bassängen. Jag kände mig stark och snabb idag också! Hoppas den känslan håller i sig till imorgon då vi har nästa tävling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...