Oacceptabelt

Laget är i chock. Alla är upprörda och arga. Vår assistentcoach har bestämt sig för att lämna oss, mitt i säsongen. Hon hade inte ens kurage nog att tala om det för oss själv. Kirk blev tydligen uppringd och därmed meddelad att Kerry inte kommer fortsätta här, trots att hon i början av säsongen lovat att stanna året ut. Hon är sprintgruppens tränare så jag har inte mycket kontakt med henne, men jag är ändå förbannad på hur hon skött det hela. Ingen överger ett lag under säsongens tuffaste period... Att hon inte ens kunde berätta det för oss själv och säga hejdå är både oprofessionellt och oacceptabelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...