Färdigtävlad

Andra tävlingsdagen gick inte riktigt lika bra, men kul var det. Jag började med 1000 och jag simmade negativt. Hemma i Sverige är det positivt men här var det tydligen inget bra. Det är bättre om jag dör efter 600... Åtminstone på den här typen av tävlingar. Loppet kändes segt redan från början och jag kom inte igång förrän efter halva sträckan. Men nj har jag testat det också!
Sedan simmade jag 200 fr och jag skulle vara i andra heatet, men av någon anledning försvann första heatet utan att jag visste om det. Så det blev ett väldigt plötsligt lopp och jag simmade det i total förvirring men det kändes bra. Jag avslutade dagen med 4×100 fr. Både vi och killarna vann tävlingen så det känns bra! Är så glad över att få tillhöra detta toppenteam!
När vi lämnade tävlingen åkre vi till en lokal och där bjöd Amandas (en av våra kaptener) föräldrar på mat från Ginos. Det var nog det godaste jag ätit sedan jag kom hit. Där fanns så mycket mat kvar att vi kunde få en matbox med oss, så dagens middag kommer bli super!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...