Registration

Registration day! Vaknade 06:35 och startade datorn. Tio i sju satt både jag och Vika med datorerna i knäet och väntade på att klockan skulle slå sju. När den gjorde det tryckte ungefär 750 elever på registreraknappen. Satan vad segt winlink var, men efter 20 minuter var jag klar. Fick alla klasser utom en och den hade jag en bra backup för så jag är nöjd. Mitt schema kommer vara super! Jag ska läsa introduction till både communication och sport management, GPS religion, physical fitness (idrott), spanska och sociologi.
Efter registreringen gick jag och simmade lite för att mjuka upp musklerna. Nu sitter jag färdigpackad och väntar på att vi ska åka till Charlotte. TAGGA!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...