And halloween it was

Som vanligt festar alla utom simmarna. Halloween i all ära men morgondagens tävling är viktigare. Vi hade dock kul ändå! Jag, Laura, Vika, Lucas och Jonah gick bort till skogen där de hade en spökrunda. Det var kul men inte speciellt läskigt. Jag vet inte vad som hänt med mig men jag blir inte rädd längre. Kommer ihåg när jag var lite yngre, jag kunde inte ens vara på ovanvåningen själv utan att vara skräckslagen. Alla andra skrek halsen av sig, jag tyckte mest det var spännande.
Därefter gick vi vidare till en skräckfilm (the conjuring) hos sophomorekillarna, den var inte heller jätteläskig. Gick med de andra halvvägs tillbaka till vårt dorm innan jag kommer ihår att Lucas har min jacka och därmed mina nycklar, så jag fick gå kors och tvärs över campus själv för att få tag på dem...
Enligt tradition ska man kasta toalettpapper överallt under halloween. Då menar jag verkligen överallt. Sånt slöseri med papper! Typiskt amerikaner... Men man ville ju hjälpa till lite så jag och Lucas tog lite papper och dekorerade en buske. Det kommer vara vidrigt imorgon för det ska regna nu haha. Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...