Varmt igen!

Flippfloppsen är på igen. Vädret här är mer varierande än mitt humör. Häromdagen var det vinterjacka och mössa som gällde men nu är det plötsligt 20 grader varmt. Jag vaknade alldeles för tidigt imorse så fick vänta nästan tre timmar på frukost. Sedan dess har jag pluggat... Jag drunknar i all infomation om Columbus, revulutioner, romarriket, och kinesiska uppfinningar. Dessutom har jag lärt mig alla Afrikas länder.
Tog en paus i eftermiddags för att va med på en photo shot. Viktoria gör ett projekt och ville ha simlaget som modeller, så det var kul. Annars har det inte hänt nåt spännande. Just nu sitter jag i biblioteket och väntar på att en writing tutor ska bli ledig och korrekturläsa min uppsats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...