Fall Frenzy

Morgon kunde ju börjat bättre... Vi var tillsagda att befinna oss i cafeterian klockan 7 för frukost för att sedan lämna campus 7:15. Någonstans hade dock någon missförstått någon så frukosten var inte ens öppen när vi stod där och "hängde på låset". Arga och hungriga blev vi alldeles för sena, men det löste sig i alla fall.
Jag simmade i första grenen och för en gång skull hade jag och Laura (sophomore) banorna bredvid varandra. Vi är hyfsat jämna så det är perfekt när vi kan racea varandra, men vi brukar vara på varsin sida av poolen. Men denna gången kunde vi se varandra! Hon började starkare än jag men jag ryckte när vi var halvägs och drog ifrån. Fyra sekunders pers, C-final och high five av Kirk.
Därefter blev jag satt som tidtagare vilket ledde till att jag missade den tidiga bussen hem. Jag var så arg!!! Jag skulle varit med den eftersom jag var klar så tidigt och dessutom skulle simma igen. Men, men hem kom jag tillsist. En snabb lunch, en timmes nap och sedan tillbaka igen.
Eftermiddagen gick inte lika bra. Tappade tre sekunder igen och hade en bedrövligt långsam första halva. SLUTA FEGA ERIKA!!!
På vägen hem stannade vi på Golden  Corral och åt. Jeez... Gigantisk buffé plus vrålhungrig Erika resulterade i en väldigt, väldigt mätt tjej. Det behövdes! Nu är det dags att sova och samla energi inför morgondagens 200 fritt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...