Klen

Tydligen är jag för svag. Brist på muskler, eller åtminstone brist på styrka i de muskler jag har... Därav är 200 inte min grej. Det gick i princip lika snabbt som min öppning på 500 igår. Här saknar jag Jens (igen). Han skulle diskuterat mitt lopp med mig, och hjälpt mig att komma fram till en lösning hur jag ska bli starkare och snabbare. Kirk bara konstaterar att så är fallet. Okej, då vet jag.
Vi är fortfarande orakade och otoppade. Vi har fått lite vila, men that's it. Många andra lag är toppade och använder till och med tävlingsdräkter, medan vi sparar oss till SCAD. Nu sitter jag och väntar på lunch. Frukosten idag blev från mcdonalds, och det ända vi fick var en liten kopp gröt eller en bagel. Energibrist gånger tusen. Skulle tro att jag är färdigsimmad för idag i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...