Nöjd med dagen

Första tävlingsdagen avklarad och jag är nöjd. Började med 500 och jag simmade sex sekunder snabbare än i Greensboro. Kirk var nöjd men han sa att jag är alldeles för svag, jag behöver bli starkare om jag vill simma snabbare. Så nu blir det till att kämpa ännu mer i gymmet! Därefter var det 200fj och det kändes riktigt bra. Jag har inte simmat det på hur länge som helst. Det brukade vara en av mina huvuddistanser men jag tappade det för nåt år sedan. Jag tror jag var lite feg i början men det kändes kontrollerat och jag är nöjd. Nu är klockan elva och vi är på väg tillbaka till Wingate. Dags att ladda om för morgondagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...