Gran!

Vi hade den perfekta träningen imorse. Vi började i gymmet med abs och rygg. När vi sedan gick över till poolen diskuterade jag och Alex hur skönt det skulle vara att bara simma lugnt i typ 1500 yards eller att simma en lång armserie. Ironiskt nog bestod passet av 20 minuter easy/drill/kick och därefter en serie på 1600 arm. Så skönt.
Efter frukosten åkte jag och Rita till Walmart och TJMAX. Jag köpte en gran... Hemma igen skypeade jag med mamma och pappa. Ska bli riktigt skönt att åka hem ett tag.
Nu har jag precis varit på Adam and Eve (...) med Jess, Erin och Cait och nu väntar vi på mat. Jag måste lära mig att planera mitt ätande, cause I'm staaaarving. Again.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...