Back to normal

Nu är jag tillbaka på skolan och lektionerna rullar på som vanligt. I lördags träffade jag några vänner till Jess familj och hennes pappa grillade lamm, kyckling och stek. Tror det var bästa måltiden på hela lovet.
Efter det åkte jag och Jess till några av hennes killkompisar. De var jättetrevliga, så det var en kul kväll.
Vi lämnade Macon tidigt söndagmorgon och var tillbaka här redan vid lunch. Gick och simmade och sedan hängde jag och Vika upp lite julpynt. Skönt att vara tillbaka och träffa alla igen! Igår kväll gick jag över till Lucas och Philip och gjorde en businessläxa, sedan hängde jag lite med golfare och lacrossespelare innan jag gick tillbaka.
Denna vecka blir kort för på torsdag åker vi till Savannah för vårt tapermeet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...