Olive Garden

Fyra timmars pluggande i sträck. En lördag. Ändå är jag inte klar. Just nu har jag ett litet hate moment över GPS och framförallt över vår lärare. Blääää. Det blev en väldigt seg dag men efter en dusch kände jag mig mänsklig igen. Fram tills jag insåg hur hungrig jag var... Då började jag, Vika och Laura leta bil. Vi är så trötta på caf-maten så vi kände att vi ville gå någon annanstans. Tillsist hittade vi en tjej på tredje våningen som kunde skjutsa oss till Olive Garden.
Jag har en tendens att bli väldigt otrevlig när jag är hungrig så åtta timmar mellan brunch och middag är inte min grej. Långt om länge fick vi vår mat och det var värt varenda minut av väntan! Underbar sallad med bread sticks till förrätt och någon tortellini med revben, svamp och ost till huvudrätt. Är så mätt nu!

1 kommentar:

  1. Visst är Olive Garden helt underbart?? Haha vi åt där efter en simtävling en gång och de fick ständigt komma ut med fler bread sticks ;)

    SvaraRadera

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...