Making progress

"The kick set progressive, and Erika... just make it..." And I made it. After all the coaches made fun of me in front of everyone. Men jag simmade bra! Jag hoppas att de senaste dagarnas flyt håller i sig till ikväll för då är det dags för dual meet mot Queens. Jag ska simma 1000, 500 och 200fj...
Igår kväll kollade jag genom det sista inför registrering av kurser för nästa termin och jag testade så den nyinköpta internetsladden funkade. Sedan hängde jag ett tag med det spansktalande gänget. Fortsätter det så här kommer jag kunna prata flytande spanska innan detta året är över. När jag kom tillbaka till mitt rum var Jonah och Patrik här och de hade köpt chokladdoppade jordgubbar till mig, Vika och Laura! Så himla gulliga! Bra dag det hära.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...