Min namnsdag!

Det förra inlägget skulle publicerats igår...
Sov ända till åtta idag!!! Sedan gick jag och gymmade lite lätt. Annars har det varit en vanlig skoldag. Fick ett vykort från farfar och Ethel eftersom det är min namnsdag idag. De missar minsann aldrig det! Inte ens när jag befinner mig på andra sidan atlanten, och det kom fram på rätt dag och allt.
Träningen i eftermiddags gick bra. En massa snabba 50or med ingen vila. Nu ikväll har jag pluggat business. Fokusera i biblioteket är helt hopplöst. Det slutade med att jag blev övertalad av min kära roomie att gå på hot yoga istället. VARFÖR???? Det kommer bli en minst sagt intressant timme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...