Feeling good

Jag hade världens flyt på eftermiddagspasset idag. Kändes kanon och fort gick det också. Vill gärna tro att det beror på att jag gick och simmade av 1500 yards i söndags trots att det var vilodag. Den simningen jag gjorde igår var den skönaste simningen nånsin, kändes som jag kunde fortsätta i all framtid. Simhallen var tyst och de enda där var jag och två av killarna i laget.
Morgonpasset idag var dock inte lila kul. Kirk gav oss en omöjlig serie och mitt i alltihop avbryter han oss för ett 20 minuter långt motivationssnack. Svinkallt. Han har oftast en bra poäng med sina passionerade utbrott men han kunde nog gjort poängen ungefär 17 minuter kortare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...