Tjuvarnas jul

24 dagar kvar till jul! Nu börjar årets bästa månad :D Min sovmorgon gick åt pipsvängen för en gubbe från Nyköpingshem ringde på dörren och skulle fixa vårt trasiga lås. Det är inget kul sätt att vakna på, sen skulle jag dessutom behöva vara social, haha. Han måste ha tyck jag var rätt otrevlig. Somna om sen? Inte jag inte. Jag tände lite ljus och satte mig och kollade på årets första avsnitt av julkalendern, tjuvarnas jul :D Myyyys! Lite för tidigt att säga vad jag tycker om den, men det finns en chans att den blir okej. Nu funderar jag på att gå och äta frukost :)


Published with Blogger-droid v2.0.1

1 kommentar:

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...