Äntligen lov! :D

JULLOV!!! :D Inga fler lektioner den här terminen, inga fler lektioner det här året! Det blev en mysig julavslutning med lite framträdanden i aulan och sedan fika med hela klassen i klassrummet. Därefter drog flera ner på stan för den sista julshoppingen. Det är kul att gå i stan när det varit avslutnkng för hela storgatan är full av elever och folk man känner.

Nu är jag hemma och packar det sista, och om några timmar går tåget mot skåne! Ska bli skönt att komma hem :) Jag har förresten fått ett tillskott i vardagsrummet. Nu slutar ju Jenny och soffan på bilden, som tidigare var hennes, är numera min. Ingen vacker syn, men den är speciell så den förtjänar att leva kvar.


Published with Blogger-droid v2.0.1

2 kommentarer:

  1. Tja, tack för din kommentar, ni håller inte på med så mycket klädsim i er simklubb? Det kan jag tänkte mig men nya ideér kanske tas emot positivt.

    Jag tänkte snart lämna Norrland och bo bosätta mig i Nyköping, där sägs det vara okej att bada med kläderna på på Hjortenbergsbadet.

    Jag tänkte flytta dit, börja med simningen och kanske ta chans att öva lite klädsim igen.

    Hade du bott där hade jag nog anlitat dig som simlärare, jag behöver öva upp vattenvanan nämligen.

    SvaraRadera
  2. Jaadu varför inte... det händer säkert att folk badar med kläderna där

    SvaraRadera

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...