Egen träning :)

Jens mådde inte bra idag så vi fixk köra egen träning. Vi skrev till och med våra egna pass. Det var ganska komiskt att jag och Anna, utan att prata med varandra, hade tänkt ut nästan likadana pass. Det blev ett sju km långt pass, mest frisim, lite arm och lite fenben. Det gick hur bra som helst!

Om en vecka har jag haft jullov i flera timmar vid den här tiden och jag är troligtvis på tåget på väg hem till Skåne. Ska bli skönt med jul, jag är i stort behov av lov nu känner jag. Nu ligger jag j sängen med näsblod och ska strax sova. Ha det bra!


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...