Idag har varit en mycket roligare och bättre dag än de senaste dagarna. Jag har varit pigg och alvedonfri (haha jag avskyr verkligen att stoppa i mig mediciner och såna onaturliga saker) och dessutom har jag sluppit vara ensam hela dagen. Bara det gör ju en frisk! Nu är det bara förkylningen som ska bort också ;) Imorgon eftermiddag får jag nog träna igen. I alla fall om jag fått ner min vilopuls... Hade typ 90 i puls när jag vaknade idag och det är liiiite högt. Men man får se saker och ting positivt, min hud har aldrig mått bättre än den gör nu. Så huden klagar minsann inte på ett par dagars träningsuppehåll ;)


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...