Julbord!

Bilogiprovet var svårt. Väldigt svårt. Långt var det också. Nästan alla satt över minst en halvtimme och när jag gick 40 minuter efter att lektionen egentligen slutat var där typ tio pers kvar. Detta gjorde att  jag han träna i typ en halvtimme för sen var det dags för julbord.

Det här julbordet var så himla gott. Där fanns väldigt mycket och allt var jättegott. Asså det efterrättsbordet... Herre gud jag kommer vara mätt till helgen. Jag tror jag och Anna vann tjockistävlingen, vi åt definitivt mest ;) Efter att vi käkat hade vi julklappsbyten. Jag fick en glasnalle av Roma och av NSG fick vi vars två jättecoola handukar :D Jag gav Alice en fisk. Hon blev hur glad som helst! Fisken heter mr Morris och är svart med utstående ögon. Tack alla för en toppenkväll! :)

Published with Blogger-droid v2.0.1

1 kommentar:

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...