Mission accomplished!

Idag är det ganska så exakt ett och ett halvt år kvar till studenten. Helt okej! ;)

Igår morse vaknade jag med asont i halsen. Åh nej, tänkte jag, förkylning på g. Jajamen! Idag vaknade jag utan ont i halsen men med en näsa som man inte ens önskar sin värsta fiende. Men, men livet rullar på ändå. De senaste träningarna har varit tuffa, mycket långt och hårt. Nu efter den första köttiga veckan på ett tag så har jag ont och är trött överallt och det är en härlig känsla :D

Idag har det fixats gran här på NSG så nu är julstämningen på topp! Det blev till och med en granris-dörrmatta :D


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...