Facerape bland annat ;)

I morse blev det till att gå upp tidigt för vi skulle nämligen till Staffanstorp och träna. Det är alltid roligt med miljöombyte. Träningen gick helt okej. När jag kom hem fick jag ta och städa rummet för vi skulle ha finbesök av familjen Höjbert. Som vanligt blev det en väldigt trevlig eftermiddag/kväll med massor av skratt. Mamma hade gjort en övergod limegryta och en lite mindre god pepparkak- och chokladkaka.

När vi käkat gick vi upp och kollade på film. Min kära syster startade ett ahlgrens bilar-krig, vilket resulterade i att mitt rum ser ut som en parkeringsplats... Dessutom kom Hanna åt min facebook, så lita inte på något ni läst på min facebook ikväll (förutom att jag är bäst ;)). Jag har alltså inget nytt förhållande och jag kan inte femtioelva språk ;) Men det var än trevlig kväll i alla fall!


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...