Frrrrriiiiisk! ;D

Vaknade feberfri idag. Frisk som en nötkärna, jajamen! Eller åtminstone på väg åt det hållet. Är hemma från skolan idag men kommer nog kunna gå imorgon. Oavsett hur jag mår så måste jag till skolaaän imorgon, har nämligen årets sista prov då. Det här provet har lett till en ganska komisk situation... För någon vecka sen var Fanny (hon bor också här) sjuk så jag fick ta hem en bok från skolan åt henne för hon skulle ha prov. Nu är det min tur att va sjuk och inte ha rätt böcker hemma, så jag bad henne ta hem en bok åt mig. Visst, inga problem! Sedan fick jag ett sms idag att hon också är sjuk så nu har hon bett sin kille att leta upp en lärare för att få tag på den här jäkla boken, haha. Nädå inte alls omständigt ;)  Men riktigt snällt, så tack!

Var nyss nere i samlingsrummet och snackade med Helena, då hittade jag en väldigt fin lampa. Det var tydligen nån som tröttnat på den så jag tog den. Fick dock möblera om lite på rummet för att få plats med den.


Published with Blogger-droid v2.0.1

1 kommentar:

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...