Om till och med läraren ger upp hoppet...?

Vår mattelärare är nog rätt trött på vår klass. Hela gänget har suttit med handen uppe konstant under två lektioner. Idag sa han med lättnad i rösten att vi slutade, tio minuter för tidigt. Det var någon som påpekade att vi hade tio minuter kvar (så illa är det alltså, vi ber om mer matte..) och man kunde riktigt se bitterheten i ansiktet på honom. Haha!

Innan träningen idag sprang jag i en halvtimme. Ska jag nu lära mig använda benen så skadar det ju inte om man har lite benstyrka :) Imorgon är det sovmorgon ända till nio! Tjohoo ;)


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...