En bra helg :)

Man har varit piggare kan jag ju lugnt konstatera. Blev ganska sent igår och ändå vaknar jag vid nio. Inte okej! Men kvällen var grym! Jag och Jill hade väldigt trevligt och lärde känna flera nya människor. Nu tror jag minnsann jag besökt McDonalds vid alla dygnets tidpunkter, det var nämligen dit vi drog när vi blev hungriga runt tolv inatt. En dryg timme senare hamnade vi på kebabhouse. Älska mat! ;)

Även om jag vaknade tidigt idag så tog det ett antal timmar innan jag orkade göra nåt vettigt. När jag tillsist fick tummarna loss drog jag ner på stan för lite julklappsshopping. Köpte även en lampa till cykeln. Sedan träffade jag en kompis som jag gick och fikade med, nu är jag hemma igen och har återgått till slappandet :)


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...