Mycket gående...

Lite tidsoptimist här ja. Trodde det skulle ta ungefär en halvtimme att gå till skolan, det tog drygt 40 minuter. Jag som lät bli att cykla för att inte höja pulsen så mycket... I alla fall, jag kom fram och jag skrev provet. Det gick inte bra men det kunde gått värre. Jag hann med betygsamtal med biologiläraren också och det var till belåtenhet. Solklart MVG och min senaste labbrapport hade tydligen varit så bra att hon velat läsa upp den för klassen. Helt okej omdömme skulle jag vilja påstå.

När jag skulle hem sen så gick jag genom stan och fixade det sista inför julen. Sedan blev jag rätt trött, insåg att jag inte pallade Stockholmsbacken och tog bussen hem. Jag var nog inte riktigt mogen för en och en halv timmes promenad för jag har varit halvdöd sen jag kom hem. Piggnade dock till lite precis och gick till Ica med Jill och köpte torkat kött. Mums! :D


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...