Före detta levande firre...

Min fredag blev inte riktigt som jag tänkt mig. Trodde jag skulle sluta vid tolv och hinna hem och ta det lugnt innan träningen. Men icke! Jag slutade fyra bara för att vi skulle masakrera döda fiskar. Det var faktiskt rätt kul ändå. Fast jag tycker fiskar borde ha ögonlock, det var inte riktigt bekvämt att skära i fisken medan den låg och kollade anklagande på en... Vi hittade dock en massa kul, till exempel simblåsa, hjärta och tarm. Vi skar till och med ut hjärnan.  Det luktade fisk i halva skolan efteråt, det var till och med så att teknikarna kom in för att kolla vad vi höll på med.

Nu blir det en chill fredagkväll framför tvn :)


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...