Gott nytt år! :)

Gott nytt år allt folk! 2011 har varit ett underbart år. Samtidigt som det har gått fort som bara den har det ändå hunnit hända massor. Jag började året som vanliga, lite blyga Erika och jag slutar det som den Erika som tar för sig och märks. Jag har varit med om väldigt mycket de senaste 365 dagarna. Det har varit mästerskap, Sydafrika, pojkvän och inte längre pojkvän, jag har lärt känna massor med nya människor, jag har tagit mig genom halva tvåan och jag har lärt "jag är fattig bonddräng" utantill. Men framför allt har jag utvecklats som person. Jag tror jag har mognat och jag har trots all träning och skola haft tid att bara vara en normal tonåring, vilket är en ny upplevelse.

Så jag vill tacka alla som gjort mitt år så bra och sen är det bara att hoppas att nästa år blir minst lika bra! Ha ett härligt nyårsfirande ikväll, för det tänker minsann jag ha! ;D


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...