Äntligen luktar jag klor igen!

Jag har tränat, jag har simmat hela 1500 meter. Det var lycka på hög nivå att återse badhuset. Har fortfarande inte slutat le :D Hela dagen har varit riktigt bra. På matten fick jobba med lite klurigheter istället för att räkna och på svenska fick vi sluta tjugo minuter tidigare. Dessutom fick vi tillbaka proven. Jag missade MVG precis, men jag har pluspoäng hos läraren tack vare mitt skrivande så det löser sig ;)

Pricken över i:et är att marken är vit! Det är snö överallt och det är så fint och mysigt. Hade "snöbollskrig" idag, både inne och ute. Älska snö! och vinter! och jul! Älska livet! (denna gång utan ironi) :D


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...